Wednesday, October 21, 2009

Tro inte allt ni läser på Internet!

Det sprids så många lögner och förtal på Internet och
med skammens rodnad på mina kinder är det min smärtsamma
plikt att meddela att jag farit med osanning om en mycket
god kompis.

Denna historien är icke sann

..men den om midsommarblommor och Albin som hette Anders och som visst inte var hemma på permission är sann.

Fast den gör sig inte i skrift, den ska berättas av de inblandade!

Hoppas att min kompis kan godta min ursäkt och som en liten kompensation
bifogar jag en bild av honom i full aktion.
Den bilden kunde varit tagen ur en skrift om hur man lyckas med en svår putt.
Se på leendet, det lyser av självförtroende!!





3 comments:

  1. - Ha, ha....historien var bra och kunde mycket väl varit sann, eftersom jag ofta slog mitt andraslag därifrån....:o)
    Satt och väntade på dej på hockeyn eftersom du skulle sitta på samma sektion som mej...och bara några platser ifrån poooolajsen, som Svenne7:an hade sagt.
    Tyvärr gjorde Malmö sitt segermål när det bara återstod en dryg halvminut.

    ReplyDelete
  2. Jag hade snackat med Bromsen och han tyckte jag kunde publicera... :-))

    ReplyDelete
  3. Jag tänkte föreslå att han skulle ha biljetten, eftersom jag använde honom som "offer" :) men så kom jag på att han säkert har säsongskort.

    ReplyDelete