Saturday, January 23, 2010

Har hittat min Viper!

För ungefär ett år sedan föreslog Göran "Speedway"
att jag skulle köpa en Dodge Viper.
På jobbet i går kväll bad min jobbarkompis Chris
mig att hjälpa honom med en tung kartong.
(Dom har lärt sig att "swedish muscles" är
att lita på)

Kartongen innehöll en Dodge Viper! Pris 190 dollar!
Ungefär i den prisklass jag eventuellt kan ha råd med.
Problemet blir väl att komma ner i den,
finns det ngn som vet en bra bantningsmetod? :)

Lördag fm och inte ett moln på himlen i denna
delen av Pennsylvania, våren är på G!!!

Ha en skön helg, lev väl, var glad!

2 comments:

  1. Pröva Hasses metod "GI" du skulle passa i en Viper,jag skulle också behöva pröva GI !!Kommer snart inte i Audin!!

    ReplyDelete
  2. - Grabbbbbbar. Det finns större bilar....:o)

    ReplyDelete