Sunday, January 31, 2010

The Isaacs

The Isaacs är en bluegrass-/country & western-/gospelgrupp från
Tennessee
Dom medverkar oxo i de flesta av Bill Gaither's Homecoming Friends
DVDs och TV-shower.
Det var när jag köpte en sådan DVD som jag "upptäckte" The Isaacs.
Sonya Isaacs, som sjunger solo här är ju inte bara grann att se på
jag tycker hon har en underbar röst. Hon har bl.a. varit "stand
in" för Miley Cyrus (Hanna Montana) vid en filminspelning.
Gaither's Homecoming Friends med The Isaacs har en concert
i Reading (30 min från där jag bor)i mitten av mars,
hoppas jag kan övertala hustrun
att följa med :)

Söndagsvädret i Wernersville är soligt med ca 10 minusgrader
och som vanligt en iskall vind från Canada!

Lyssna och njut till Sonya och The Isaacs.

Lev väl, var glada / AndersP

No comments:

Post a Comment