Monday, December 28, 2009

Jag fick en ny leksak av tomten!

Lite snäll tyckte nog tomten att jag varit för han gav
mig denna "spelmaskin" som enligt reklamen gör allt.
Den spelar LP, EP och stenkakor, kassetter, CD samt radio.
Dessutom kan man överföra musik från vinylskivor och
kassetter till CD.
Eftersom jag har en del gamla kassetter och LP skivor
samt även en del stenkakor tyckte jag det skulle vara
värt att prova denna "mirakelmaskin".
Jag har surfat runt och läst omdömen från människor
som använt den och dessa är inte helt positiva.
En del säger att den inte alls fungerar bra, medan andra
säger att den visst lovar vad den håller.
(så heter det väl inte? men jag är för lat för att ändra!)

Nåväl, om den funkar så kan Youtube (apinpa) och blogg-
läsare förvänta sig en hel del "gamla godingar" framöver!

Hot eller löfte? Stryk det som ej önskas...hehe

I dag är det soligt i Pennsylvania, men en iskall vind
gör att det är kallt om näsan, men jag har inga andra
planer på att gå ut än att hämta posten och soptunnan
när dom har tömt den.

Ha det bra i Sweden, lev väl, var glad!

2 comments:

  1. Den musikmaskinen verkar sluka allt,du måste ha varit mycket snäll! ps.såg på you tube en kille likt dej som spelade dragspel som Cedermark "jag har hört om en stad"

    ReplyDelete
  2. Ja, det stämmer, jag har också sett honom...han är inte dålig den killen!

    ReplyDelete